onsdag 9 januari 2008

timvikarie, igen

jag såg framemot att bli timvikarie igen men nu vetta fan alltså, det är bara en evig jakt efter timmar. Fråga hela tiden om det finns nått jobb. Men men det nya året har precis startat. Det kanske blir bättre sen, funderar på att ringa Dalängen och fråga om dom behöver timisar.
Kan ju vara skönt nu när jag har älsklingen med att kunna planera lite och styra själv hur jag jobbar. Längtar till april när jag ska jobba hos mamma iaf.

Annars händer det inte så mycket, Jimmy är fortfarande här hos mig. Det känns verkligen riktigt bra. Han är verkligen mannen i mitt liv, jag vet att det är han jag vill leva med.

"Du skiner som en glödlampa!" /arbetskamrat....

Fan vad trött jag är idag då! Längtar efter min säng. Blir väl så när man måste byta lakarn mitt i natten. =P

Inga kommentarer: