måndag 21 januari 2008

Anna och Lisa meckar bil

i lördags rasa ju mitt avgassystem så det släppa i backen mitt under bilen. Dessutom låter det rent förjävligt om bilen. Ljudet får ja väl stå ut med, lite pinsamt bara. Det är värre än någonsin. Men jag kan ju inte ha saker som släppar i. Så vi skulle ta bort skiten. Herregud, varför ger vi två oss in på sånna här projekt gång på gång. Vi sparka på den, vi slog med hammare, vi försökte slå bort den. Sen åkte vi och hämtade bågfil och försökte såga bort den. Till sist bände vi bort den. Sen var vi riktigt nöjda med oss själva. Undrar vad mina grannar tänker när dom ser ett avgassystem som står i grovsopperna! Får ett nytt på onsdag iaf. Men imorn efter jobbet ska jag och Gunnar åka till mamma. Frågan är vad Gunnar tycker om att åka i min bil. Är så rädd att han ska få hjärtinfarkt eller nått. Ska lägga en filt över kattburen så det ljuddämpar lite iaf. Hoppas han överlever resan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

SLÄPA det stavas SLÄPA! :P

Och nu är jag ju inte direkt nån expert på bilar...men kan man åka utan avgassystem?

Carro the one and only sa...

låter bra att ni försöker er på det där igen, men hoppas att resan går bra i morgon med gunnar och även sen vidare till metropolen Karlstad =)