onsdag 16 januari 2008

Ny livssyn

såg ni på gynnings program igår? I kind of love her. Det va en massa söta barn med. Jag fick en extrem längta efter barn. Jag vill ha en bebis nu. Har berättat för Jimmy med och han svara nått snuskigt =P. Han längtar efter barn han med. Jag säger inte nu att vi ska skaffa barn nu med en gång. Men jag tror på nått vis att det inte kommer dröja allt för länge.
Förut var det viktigaste för mig att plugga och bli nått. Nu överväger jag om inte uska är helt ok som yrke. Man kanske kan plugga när man är mammaledig.
Jag har tyvärr en mycket stark känsla av att jag inte kan få barn naturligt. Tror det är nått fel på mig jag vet inte men jag inbillar mig det iaf. Kan man kolla upp det på nått sätt?
Häromdan låg jag i sängen och tänkte "jaha dags att skaffa p-piller då!" men sen känner jag nu att jag skiter nog i det.

Har kommit igång med träningen igen. Ska försöka klara att cykla en mil på under 15 minuter. I förgår cykla jag på16.25 och idag på 16.06. Så det har redan tagit sig.

Nu ska jag duscha och sen äta lite, ringa carro sen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

gå till gynekologen och kolla dig om du är orolig.

Anonym sa...

Om du blir med barn så blir jag avis =)

Anonym sa...

ma sjekke:)