måndag 14 januari 2008

planer, funderingar och iritation

(Stavfelet i rubriken är tillägnat Sara!!!)

Tiden flyger iväg och snart är det alla hjärtans dag. Jag kommer inte vara ensam på alla hjärtans dag, det är helt otroligt. Vad ska man hitta på? Han får iaf komma hit, mormor fyller år dan efter.

Man ska köpa en lite snuttig pluttig present och så ska man vara så där dunder kär. Det är liksom bäddat för att det ska gå åt helvete. Vad ska man köpa då? Har redan en present på gång. Vi får väl se. Men det är inget super snuttigt.

Idag har jag varit och tränat med Katrin. Vi va där först och drog igång musik. Sen kom ett syjuntagäng. Klagade på att musiken var för hög. Så lyfter dom ett kilo och sen pratar dom en kvart. Fyra tanter, dessutom är dom klädda i jeans och stickad tröja. Bara det visar ju på vart ambitionsnivån ligger. Dom tar ju bara upp maskinerna när dom sitter där och mesar. Suck. Dom ska vara glada att det var Katrins musik och inte min. Då hade det blivit Lordi typ.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk att det här var första gången jag visste vad du gjort idag innan jag läst din blogg, för jag läste Katrins blogg först :P

Anonym sa...

What the fuck! Jag kollade inte din blogg igår efter att du skulle fixa stavfelet, kollade nu istället...morr :P