torsdag 10 januari 2008

snart nya tag

min mamma har alltid påpekat att jag är tjock. Jag vet att jag är tjock. Jag vet att jag borde göra nått åt det. Men när den man tycker om mest påpekar det svider det lite. "Älskling om du nu tycker du är så tjock, varför gör du inte nått åt det? Det går faktiskt!" Jag förstår verkligen att han inte menade på nått elakt vis alls och han har rätt.

På måndag när han åkt hem ska jag börja leva sunt och träna. Blir mest havregrynsgröt skulle jag tro. Är typ pank nu ju. Men jag vill ju inte leva så trist när han är här. Funderat på att gå med i viktkoll men det kostar lite och det har jag inte råd med just nu.

Föresten är det nån som vet hur man tränar ljumskarna eller stretchar dom typ? Nu har jag verkligen ont i dom..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi ska ju på gå på gymmet ihop! Vi börjar på måndag! kl 13.00!

Anonym sa...

sitt på rumpan med fotsulorna mot vrandra (nästan som skräddare) och tryck knäna ner mot golvet.