onsdag 23 januari 2008

varför kan inget gå bra???

jag överlevde gårdagen med lite stöd från R-M trots feber och frossa m.m. Det var inge roligt alls att behöva jobb så. Och jag tog mig hit till mamma. Riktigt nöjd med mig själv.

Idag ska jag då åka till älskling, vaknade imorse insåg att mensen kommit. Vill Gud inte att ja ska ha sex?!! Kan inte mensen komma när ja är ensam o övergiven o inte när ja ska va med honom. Jävla skit!

Åkte över med bilen till pappa, och han skjutsa hem mig. Jag hinner krypa ner i badet med en ganska dålig tanttidning för att ta det lungt innan han ringer. Jag och min syster har slängt katalysatorn! Man behöver tydligen den! Jag ringer Anna och ber henne åka o kolla när hon slutar om den finns kvar. Hon kunde åka på sin rast. Pappa tycker det är bättre om vi åker med en gång. Jag upplyser han om att ja ska med ett tåg halv ett. Men han säger att vi hinner. Medans jag väntar får jag en snilleblixt och ringer kommunen och frågar när dom tömmer grovsopprummet. Självklart gjorde dom det igår! Helvetes fan!

Nu har pappa åkt till värmdö skroten, plan b är södertäljeskroten och plan "helst inte" är att köpa en ny vilket går på cirka 4 700, och då ska den beställas osv. Vet inte riktigt vart dom pengarna ska komma ifrån.

Nej nu måste jag äta nått. Så jävla hungrig men jag slår vad om att det inte finns nån mat.

jag känner mig mycket chockad över att heath ledger är död!

5 kommentarer:

Carro the one and only sa...

är så glad att du ska åka till facking jävla värmland även om du inte ska till mej men iaf

Anonym sa...

Är oxå chockad över hans död...

Anonym sa...

haha Jävla klant!
vad ska du med bil när du inte kan ett skit?

Anonym sa...

Tråkigt med bilen...
Jag är också extremt chockad över Heat Ledgers död.

Anonym sa...

Har inte du koll på din mens, så att du visste att den skulle komma i dagarna?