torsdag 24 januari 2008

från ett kök i värmland

jag har en fundering om tåg och då speciellt toaletterna.
Varför är dom så äckliga? Sen tycker ja det borde vara handikappshandtag som det där tåget kör är det svårt att kissa om man trillar av toastolen samtidigt.
Dom luktar illa och så finns det inget papper. Varför?
Varför måste sen folk lämna dörren öppen när dom går ut därifrån så den äckliga lukten kommer ut i kupen. Det är ju iofs samma folk som står upp och kissar så dom kanske inte märker hur äcklig toaletten är.

Sen en sak till: Du som kallar dig smultronpaj tycker ja ska sluta komma med eleka kommentarer, du behöver faktiskt inte läsa min blogg!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

jag älskar tåg och nu var det faktiskt längesen jag var på en riktigt äcklig tåg toalett utan tycker tvärt om att de varit ovanligt fräscha.. men det kanske bara är i Norrland ;)

Anonym sa...

Om du gick på toa på tåget så förstår jag att dom är äckliga.
Föresten fritt land vill jag läsa så får jag.
Och det är inga elaka komentarer
utan ren fakta. Har för mig att det var du som nämnde någon gång i din blogg att man ska vara ärlig och säga det man tycker.
Sen är det kul och se vilket eländigt liv du har ha!

Carro the one and only sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Carro the one and only sa...

jag tycker oxå att toaletterna är äckliga på tåg. Men hur är det hos j de undrar ja hihi

Carro the one and only sa...

TILL SMULTRONPAJ:
varför måste man vara elak då. du säger att du inte är elak utan bara ren fakta är det ren fakta att säga att toaletten är äcklig för att lisa varit där, de tycker jag och tror mej inte bara jag är mobbning och elakt av dej. du kan väl läsa hennes blogg men du behöver inte komentera hennes inlägg.

Anonym sa...

Håller med, toaletter på tåg är riktigt äckliga, eller allmänna toaletter i allmänhet aktar man sig för :P