måndag 28 juli 2008

übertönten

igår köpte jag gångstavar, så nu ska jag vara riktigt töntig och gå med mina stavar. Vi har en reflexväst i bilen men riktigt så töntig tänker jag inte bli. Jag invigde stavarna igår och man känner med en gång att det tar mycket mer än om man bara skulle gå. Jag tänkte att jag skulle gå en vända varje dag innan frukost, det föll tyvärr redan idag. När allt började jävlas med mig.

Ipoden funkade inte, så skulle jag lägga den på laddning och så länge skulle jag gå ner till ica och handla en sak. Då hade jag ju glömt VISAkortet hemma, då sket sig det med. Det behövs inte så mycket mer för att jag ska tappa orken speciellt inte när man vaknar med huvudvärk. Dessutom kände jag en längtan efter att klippa mig men så var två av ställena stängda och det tredje hade inte tid.

Jag planerar att jag ska gå en vända imorn innan jobbet istället, så det blir upp klockan fem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Aaa...det var rätt töntigt :P