fredag 11 juli 2008

jogginrunda...

igår gjorde jag något som aldrig tidigare har förknippats med mig, jag joggade. Det är inte klokt om det, jimmy trodde aldrig han skulle få se det. Man känner sig hemst duktig efteråt. Det känns idag att min kropp gjorde något onaturligt igår. Framför allt knänen klagar lite.

Nu ska jag berätta något helt annat och jag är övertygad om att den stora mängden inte bryr sig. Men både Sara och Malin kommer se det som en skandal. För några dagar sen skulle jag och min sambo äta skagenröra i baugett. Vi gick in på ica maxi för att handla lite allt möjligt och däribland skagenröra. Nu kommer vi till skandalen. Dom hade inte koster fiskarens skagenröra. Och det var inte så att den var slut eller så, dom hade aldrig ens haft den. Nu pratar vi ändå om en av dom största matvarubutikerna i karlstad, det är bara coop som är större. Hemska tanke!

Nu måste vi väga upp allt det tråkiga med nått skoj, ev kommer Sara hit på sin semester. Då ska vi äta skagenröra och åka båtbuss. Bara så ni vet!

Inga kommentarer: