onsdag 9 juli 2008

längtan

eftersom jag varit så seg med mitt bloggande så kommer jag med två uppdateringar idag...

Ni vet när man va liten, sommarlovet var på väg att ta slut. Augusti närmade sig med stormsteg. Förberedelserna inför den där dagen. Man fick en ny fin skolväska, eftersom den gamla va sönder och full med krossad bananklet, man kanske fick ett nytt pennskrin (förutom Sara som har haft samma i 15 år), lite ny pennor att lägga i pennskrinet. Det är det här jag längtar efter. Ny skolväska behöver jag ingen, har ju min rosa som är så fin. Där får man ner både mappar och pärmar. Jag ska köpa ett nytt pennskrin, mina gamla är så fula. Sen vill jag ha massa nya fina skojiga pennor och block, mappar att lägga allt prydligt i.

Tror ni man bli mobbad om man har Hello Kitty pennskrin när man går på KY-uybildning och är snart 22 år???

Inga kommentarer: