fredag 18 juli 2008

ett helt ny jag....

mitt nya liv går mycket bra. Jag bara längtar efter att väga mig, men jag ska hålla ut till på söndag. Men jag är nyfiken.

Igår städa jag i gareroben liten, det såg verkligen ut som fan där innne. Passade på att testa lite kläder jag inte haft på länge. Mina snygg jeans i storlek 44 passa perfekt, dom har aldrig någonsin suttit så bra som dom gjorde nu. Jag gick bara och titta på mina ben, det va så snyggt.

På eftermiddagen blv jag sugen på chocklad, det är inget konstigt med det efter som jag är chokladnarkoman. Gick till ica för jag skulle köpa lite annat, så köpte jag en 100 gr chokladkaka med apelsinsmak (min favorit). Väl hemma framför Wallander bröt jag den i bitar och njöt. Men när filmen var slut var hälften kvar, så jag fick lägga in den i skafferiet. Det här har aldrig hänt mig innan, jag tror jag lärt mig behärska mig.

På eftermiddagen skulle vi cykla en vända för att variera oss från joggingen, vi hann 1 km högst innan himlen öppnade sig. Regnet verkligen öste ner. Så vi vände hem. Sen på kvällen cykla vi en mil istället, för då var solen tillbaka. Känns i benen idag men framförallt känns det i kusimurran, känner mig lite våldtagen av cykeln.

På kvällen till en film ville vi unna oss nått gott så det blev micropopcorn och en burk cola som vi dela på. Jag insåg något mycket intressant, cola smakar bara socker och bubbligt. Det är faktiskt inte så gott, jag skulle hellre ha druckit ett glas juice till. Jag tror jag druckigt cola, för jag alltid gjot det. Det har bara blivit en dåligt vana.

Nu ska jag fortsätta njuta av mig fiberrika havregrynsgröt, ska iväg och jobba sen, och efter jobbet ska jag jogga en runda, ska slå 20.45 idag.

Jag ber om ursäkt för långt och tråkigt inlägg, men det kanske roade någon..

Inga kommentarer: