fredag 11 juli 2008

hålet i huvudet blir bara större

jag har joggat idag igen efter jobbet. Det är faktiskt ganska avkopplande att jogga. Tog tid idag 22.06 tog rundan, nu är det bara att förbättra. Har kommit på hur man enklast andas när man joggar. Det är lättare om man lyssnar på musik och så sjunger man med, fast utan ljud och sen andas man som man skulle sjunga. Man orkar jogga dubbelt så långt än om man inte gör så. Det här funkar nog inte för alla, men jag som gått hos sångpedagog i flera år tycker det funkar för mig.

Det tag sen jag vägde mig, men idag vägde jag mig på jobbet 3.1 ner. Inte så mycket men det är ändå nått. Som vanligt är det mina valka på ryggen som minskar först. Det är nog för man inte ska ha valkar där.

Ikväll är jag ensam hemma och jag gillar det verkligen inte. Jag vill ju att han ska umgås med sina vänner och jag försöker verkligen uppmuntra honom till det men sen när han gått blir jag så sorgsen. Men men det blir nog popcorn och en film i sängen för min del. Kanske äntligen ska försöka se Mio min mio. Jag satsar på att ha sett den innan jag fyller 22, det borde jag väl klara..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur mkt vägde du från början? Starkt jobbat tjejen!!! Kram