torsdag 14 augusti 2008

-

jag kanske är lite knepig, inte riktigt som andra det vet jag... men jag förtjänar fan inte det här!!! Jag vill flytta! Jag vill att jimmy ska få uppleva det jag upplever. Att inte känna nån på en ort, där alla mina vänner fryser ut honom. Som inte alls vill ha med honom att göra. Som bara hatar honom, som lägger sig i vårt förhållande och försöker få oss till att göra slut... Jag kommer seriöst gå under i höst om jag ska sitta här ensam dygnet runt och aldrig träffa folk. Jag kan likaväl flytta hem ett tag då....En månad eller två...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Älskade! Plugga dagtid! Det kommer att vara värt det, DU vet det!

Maggan sa...

Usch va trist det låter! Men det är deras "loss" om dom inte vill lära känna dej! För jag vet ju att du är snäll innerst inne ;) och jag tänker inte alls växa upp!! Jag har tagit såna piller som Pippi Långstrump hade och vill se filmer som Narnia istället för urtrista vuxenfilmer där alla har problem och vänsterprasslar, så det så ;) Sista helgen på Pomona nu på ett tag. Lika bra det, jag har fått en överdos av B, you know who I mean ;)

Anonym sa...

Håller med. Om du pluggar dagtid kommer du ju få mer vänner direkt. Gå med i någon förening eller cirkelstudie eller vad som helst. Var ju också helt ny i Umeå och inte var det roligt i början men man måste aktivt söka kompisar. så är det bara...