torsdag 14 augusti 2008

Bloggar jag läser...

Jag läser en himla massa bloggar en hel del är riktigt riktigt bra, andra är riktigt riktigt dåliga. Kissie är ett exempel på en som är riktigt dålig. Men det blir som ett tvångsmässigt beroende att gå in där och läsa vad den lilla barbin hittat på idag. Hon tror hon är lika stor som Blondinbella, men skillnaden är att Blondinbella har åstakommit nått i sitt liv. Hon är politiskt aktiv, har ett eget sminkföretag och hon syns i media av olika anledningar. Jag är inte helt förtjust i Blondinbella men det händer iaf något i hennes liv. Kissies liv är ju helt händelselöst.

Häromdagen hade hon ett inlägg där hon var förbannad på alla som snor henne bilder. Någon hade kommenterat inlägget med att hon är ju så pass känd att det borde ju inte kunna gå. Eh, är hon? Hon ser ut som alla tonårsflickor med anorexi och blonderat hår!!!!!!! Häromdagen när hon var med på mtv såg jag inte vem av tjejerna som var Kissie, jag tror den andra var hennes vän men dom kan likaväl vara tvillingar....

1 kommentar:

Anonym sa...

(Har Blondinbella verkligen ett eget sminkföretag?)