lördag 9 augusti 2008

Sambo....

att bli sambo är som att få en extra förälder på ett sätt. Ibland låter han som min pappa: "måste du slå i dörren (el skåpsluckan), kan du inte va lite rädd om saker!" eller "håll i dig i styret med båda händerna, jag vet hur du är!" osv.

ibland låter han som min mamma: "måste du dricka läsk, tänk på sockret!" osv..
Jag behöver verkligen inte en förälder till!

Han föreslog förut idag att man kunde dricka mjölk till pizza, mjölk?!?! Då kan man likaväl skita i att äta pizza och äta pyttipanna istället. Mjölk känns lite som en töntdricka. Det sitter ett sällskap på en pizzeria (tex) och 3 av dom dricker cola eller en stor stark, men den fjärde hon tar mjölk, helst mellanmjölk om dom har. Mellanmjölksdrickar är oftast bibliotikarie som helst sysslar med fågelskådning på sin fritid och tycker att beige är den största modefärgen just nu och har varit senaste 20 åren. Nu kanske det va alla mina fördommar som kom igen, jag vet inte...

Inga kommentarer: