torsdag 21 augusti 2008

dagens väntan...

Igår väntade jag på posten som en idiot,och när det väl rasslade till i brevinkastet flög jag upp. Eller nej det gjorde jag inte efter som Jimmy höll i mig för att jävlas. När jag väl kom fram till hallen ligger bara en sketen IKEA katalog där, som dessutom var skittråkig. Mamma sa också att hon tyckte den var extremt tråkig i år. Vilket gör att jag får vänta på posten idag med som en idiot, och om mitt kuvert inte kommer ska jag personligen spöa upp brevbäraren.

Jag väntar alltså på mina första studieuppgifter, när jag får dom kan jag sätta igång att plugga. På måndag ska jag på möte med fröken, wiie!

Förövrigt har jag drömt så muppigt på senaste tiden. Natten till igår drömde jag att Emma hade fått barn, men hon hade inte sagt till nån att hon var gravid ens utan plötsligt en dag dök bara en bild upp på bloggen där hon håller i sin nyföding. Nu i natt drömde jag att lillebror dött. Han hade ramlat i thailand och landat på en massa taggar. Jag får anta att det var några slags gifttaggar. Jag var så ledsen att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Det var faktiskt inte alls så länge sen jag drömde att bosse dog, men då hängde han sig själv. Jag gillar inte det här!

1 kommentar:

Emma sa...

Haha..jag lovar att gå ut med den infomationen om jag skulle bli gravid =D