torsdag 14 augusti 2008

Ullared!!!!!!!

I slutet av månaden ska jag åka till Ullared som ni redan vet och jag håller på längta ihjäl mig. Jag ska åka med min baby och hans mor, det finns en plats kvar i bilen, så come on girls!!!

Jag ska köpa en tvkanna, kommer va så praktiskt sen när man ska plugga. Dessutom klagar jimmy jämt på att kaffet blir så kallt så fort, en tvkanna är perfekt. Han får tycka det är hur pensionärigt som helst.

Dragpålakan måste jag ha ett till, älskar sånna. Jimmy gillar dom inte så använder vanliga. Men jag har bara på dragpålakan och dom är beige båda två. En annan färg vore ju skoj.

Jag skulle vilja ha ett par röda byxor. Inte allt för tajta. Sen vill jag ha ett snyggt skärp till.

Det vore trevligt med en ny BH. Men jag verkar ha en knepig storlek för den finns aldrig någonstans. 85 D låter väl inte jätte konstigt? Jimmy vill nog gärna att jag köper trosor i hotpants/boxer modell.

Lite nya dukar vore trevligt men dom ska vara snygga då.

En ny kjol vore trevligt, min underbara svarta köpte jag där förra året. Men köper jag en ny kjol vet jag att jag vill ha nya knästrumpor. Jag älskar knästrumpor.

Det blir nog mer än det här men nu ska jag laga mat så jag återkommer....

Inga kommentarer: