torsdag 7 augusti 2008

to all you sushilovers out there....


Det är så sjukt gott. Måste helt ärligt säga att jag HATAR alla människor som säger att sushi är äckligt fast dom aldrig har smakat! Man kan inte säga så, man får inte säga så!!! Dom här fina sushisarna har jag gjort själv. Eftersom vi två älskar det.....

Vi ska åka till Ullared i slutet av månaden (efter lön), jag längtar så.. Vet inte riktigt vad jag ska köpa allt. Men jag ska ha en tvtermos. Den ska jag ha när jag ska plugga, bara fylla med kaffe på morgonen så har man sen. Sen ska jag ha kläder och örngott. Jag tycker illa om udda mönstrade örngott, jimmy tycker jag är löjlig men det skiter jag i.

3 kommentarer:

Carro the one and only sa...

varför är du så grinig på mej hela tiden? vad har jag gjort nu då?

Anonym sa...

Känns tråkigt att höra att du HATAR mig.

..Carl-Astrid sa...

Varför antar du att det handlar om dig Carro, ingen av mina vänner äter sushi, fast dom aldrig smakat... jag antar att ni inte äter ris, gurka, morot, räkor... är det du tycker så illa om carro, annars får du precisera dig!

Det är verkligen inte rå fisk i alla bitar