onsdag 6 augusti 2008

PS I love you

Igår såg vi dvdaktuella filmen PS i love you, den var verkligen superbra men jag kan inte rekomendera den till någon. Det är en riktig snyftare, man har snor och tårar och annat slem i hela ansiktet efter filmen.

Tillochmed jimmy som inte brukar bli berörd av filmer, grät en skvätt efter filmen. Jag försökte få honom till att lova mig att inte dö. Men han kunde inte riktigt lova det. Tycker jag var lite dålig stil. Sen grät vi oss till söms båda två.


Men jag tror man behöver en sån här film lite då och då, för att uppskatta det man har. I början av filmen bråkar paret som filmen handlar om exakt på samma sätt som vi. Det var nästan samma ord som användes. Kanske behövde vi den här tankeställaren. Man ska vara rädd om det man har.

Ladda med näsdukar om ni ska se den!!! Nu ska jag borsta tänderna och sen gå till jobbet.



1 kommentar:

Anonym sa...

Jag såg den på bio. Jag verkligen älskade den! Så underbar film!