fredag 29 februari 2008

18 dagar kvar

Idag är det skottdagen, minna har namnsdag och jag fick höra på jobbet att idag får tjejer fria och killar får inte säga nej. Man kanske skulle passa på =P

Idag blir det inte så stor fokus på flytten det enda jag ska göra är att köra loftsängen till Anna. Undrar om jag får nått för den.

Känner mig skitsnygg i mina papiljotter. Hur många går egentligen åt för att göra hela håret? Jag köpte två förpackningar och använder alla och jag har bara satt dom i luggen. En fråga till som ja funderar på är varför inte läggningsvätska inte säljs i sprayflaska?

Nu ska jag knyta en sjal runt huvudet och sen ska jag gå ut i förrådet.


Lägg märke till dom mörka ringarna under ögonen!

1 kommentar:

Carro the one and only sa...

så snygg du är då, men varför gör du detta ska du hitta på då?