onsdag 27 februari 2008

20 dagar

Nu är det mindre än tre veckor tills det bär av. Pappa har fått för sig att alla mina saker ska gå in i en folkabuss. Jag hoppas han har rätt, men ja tror verkligen inte det. Men det är verkligen hans bekymmer om det inte går.

Idag har jag jobbat på dagis, massa söta 1 och 2 åringar. Det är ju inte så att man inte blir sugen. Man vill ta med sig en hem. Men det dröjer ett tag tills det blir nått smått för oss. Vi är överens om att vi ska ha fast inkomst och ett sparkapital den dagen vi ska yngla av oss.

Jag håller på att ladda för att packa ihop mitt förråd. Usch usch, blir några vänder till grovsoprummet. Har 12 vinglas som bara står men dom tror jag att jag skänker till jobbet.

Nu ska ja bota min onda rygg för att packa en låda sen innan ja ska sova!

1 kommentar:

Carro the one and only sa...

så härligt att flytta å rensa ut lite.men de är ganska drygt ändå =)