torsdag 21 februari 2008

Reaktioner...

Bästa sättet att ta reda på vad en vänner känner om en är att berätta att man ska flytta 27 mil åt väster. Nu ska jag inte nämna några namn men jag tror ni kommer kunna klura ut vilka det är..

Vän nr 1 som bor i värmland är verkligen eld och lågor. Hon tycker verkligen att det är så himla skoj att jag kommer dit och bor mycket närmare än nu. Tror vi kommer umgås en hel del sen.

Vän nr 2 som jag även jobbar med ble ledsen på riktigt. Hon har verkligen sagt att hon tycker det är tråkigt att jag ska flytta. Men jag hade blivit lika ledsen jag om det var hon som skulle flytta.

Vän nr 3 sa lite ironiskt "neee, du får inte flytta juuu. hahah" vette fan hur man tolkar det!

Vän nr 4 har inte reagerat alls. Varken "va trist att du ska flytta så långt bort" eller "Vad roligt för er!" Alltså men andra ord rör det inte henne i ryggen om ja så skulle flytta till australien!

6 kommentarer:

Anonym sa...

TILLBAKA!!!! MOHAHAHAHAAAA

Tänkte bara kopiera en sak som Tomten som äger denna blogg skrivit en gång i tiden.

"den 29 april 2007
nått ja stör mig på
oki, fine va kära o gullesnuttiga bäst ni vill. Men folk som heter tex "peter älskar sin snutte-plutte-dutte gulliga älsklings älskling" stör mig. Nu har ja ingen som heter just så på min lista men väldigt liknande. Vad som är ännu mer störande det är om man vet att denna peter va singel för en vecka sen och nu helt plötsligt så älskar han denna tjej.. hmm..jag har sagt det förut och ja säger det igen man älskar ingen med en gång. är det bara ja som störs sig på detta??

och var gör tomten ca ett år senare??? DUBBELMORAL!!!!

Carro the one and only sa...

Jag hoppas att det är jag som är vän nr 1. för jag är så jävla glad för eran skull, jag är så jävla glad för våran skull att du bara ska bo 10 mil bort aaaaaaaaaaa

Anonym sa...

Det är mot mina principer att kommentera denna smultronpajs kommentarer, men den här gången var kommentaren riktigt rolig :P

För dubbelmoral är det, oh yes! Och det känns jättefånigt att försvara Lisa bara för att det är Lisa. Men jag måste ändå säga att man kan ju faktiskt ha fel. Har man inte upplevt det förut är det lätt att säga att "man älskar ingen på en vecka", men motsatsen kan ju bevisas?

Anonym sa...

Bara för att man verken kommenterar åt det ena eller andra hållet behöver det ju inte betyda att man inte bryr sig. Kan ju lika gärna betyda att man är ledsen men inte vet hur man ska uttrycka det...

Anonym sa...

Jag håller faktiskt med smultronpaj. Du skriver att du älskar honom så, men hur länge själv har du vart ihop med din kille? Är det en annan sak när det gäller dig eller? Nog för om man inte har upplevt kärlek på det sättet innan, men då ska man inte gå och klaga på andra om vad de gör eller inte gör. Dubbelmoral och omoget beteende!

Anonym sa...

"Men folk som heter tex "peter älskar sin snutte-plutte-dutte gulliga älsklings älskling" stör mig
...
Vad som är ännu mer störande det är om man vet att denna peter va singel för en vecka sen och nu helt plötsligt så älskar han denna tjej"

så är det ju i alla kärlekar och det kallas att man blir förälskad och älskar nån. att det är så efter en vecka är väl inte så konstigt, det är ju efter typ ett år man vet om man fortfarande har dessa känslor kvar och i sånt fall borde känna sig störd/avundsjuk eftersom de alltså verkligen älskar varandra. det lustiga med sådana "skrikiga" förhållanden är dock att de aldrig tycks hålla särskilt länge.