söndag 24 februari 2008

Städat i bokhyllan

jag har rensat min bokhylla och hitta en hel del böcker jag inte ska behålla så om det är nån som intresserar er säg till:
  • Marian Keys: Sista chansen (pocket) Emma ska ta den, en oväntad semester (pocket) Sara ska ta den och Sushi för nybörjare (inbunden)
  • Benny Pålsson: Vingklippt ängel (pocket) , skitbra bok!!!!!
  • Carolina Gynning: Egogirl (pocket)
  • Anonymous: Go ask alice (engelsk pocket)
  • Annika Lantz: 9½ månad (pocket) inte kvar
  • Peter Pohl: Sekten - en sann historia (pocket)
  • Dennise Rudberg: Jenny S (pocket) och Matilde (pocket) snart iaf. Ska bara läsa ut den
  • Åsne Seierstad: Hundra och en dag (pocket)
  • Julie Gregory: Mamma sa att jag var sjuk (inbunden) inte kvar
  • Kathy O'beirne: Säg det inte till någon (inbunden) inte kvar
  • Kajsa Ingemarsson: Små citroner gula (pocket) Emma ska ta den
  • Pigge Werkelin och Lena Katarina Swanberg: Klockan 10.31 på morgonen i Khao Lak (inbunden) Carro ska ta den
  • Waris Dirie: Ökenblommans återvänder (inbunden) inte kvar

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan vara lite intresserad av några bösker... eller mycket typ. :P

Anonym sa...

och så stavar man fel...

Anonym sa...

Varför ska du göra dig av med dessa??

Jag vill ha "en oväntad semester" :D

Anonym sa...

Jag skulle vilja ha Små citroner gula och någon Marian Keys =)

Carro the one and only sa...

ujag vill ha pigges bok snälla