måndag 18 februari 2008

inlägg 500 - avsöljandet

Dåså dags för inlägg 500 och även ett avslöjande. Dom flest vet redan men håll i er nu ni andra:


Jag ska flytta!

Jag ska flytta till min älskling. Vi letar lägenhet och just nu pågår budgivningen på en tvåa som vi verkligen vill ha! Jag har berätta för några på jobbet och min "lillchef" M blev inte så glad. Dom är glada för min skull men inte för deras egna.

Jag kommer alltså att bo på hammarö utanför Karlstad i samhället Skoghall. Jag har hört mig för va det gäller jobbmöjligheter och det finns mycket stora. Dom saknar 7 sommarvikarier inför sommaren bara på en avdelning.

Alla är välkomna på inflyttningsfest sen!

5 kommentarer:

Anonym sa...

wow...grattis....skoghall är jätte mysigt har släktingar och vänner där....lycka till!!

Anonym sa...

Största chocken är ändå att du kommit upp i 500 inlägg, jag är typ på 220! Eller om ens så många...

Anonym sa...

Neeeeeeej! Flytta efter sommaren!Fast å andra sidan, din lycka väger nog tyngst i just detta fall. Grattis :)

Carro the one and only sa...

jag är så glad för dej vännen, ja kommer många gånger att hälsar på. ni kommer aldrig att bli av med mej

Anonym sa...

grattis.. hoppas ni hittar nåt snart :-)