tisdag 5 februari 2008

En månad

Jag och älsklingen har varit tillsammans en månad nu! Det känns som längre tid, känns som jag alltid känt han

Det har då aldrig gjort så ont att gå till jobbet som idag, att säger hej då till han. Det kommer nog dröja en månad tills jag träffar han igen. Man ska ju jobba som en idiot fram över.

Ska bli mycket trevligt att umgås med Sara på torsdag iaf, undra vad man ska bjuda henne på för mat. Nått gott får det bli!

Man får se upp, nu har Oliver skaffat msn! Fatta inte vem det var som lagt till mig. Men så visar det sig vara min lilla systerson på 9 år.

3 kommentarer:

Anonym sa...

En stor medalj till honom som orkat stå ut med dig en hel månad!
Sen kanske du ska tänka på och äta ute när den här sara kommer så hon inte blir äcklad

Anonym sa...

Grattis på månadsdagen =)

Carro the one and only sa...

va kul för er är så glad för eran skull