tisdag 5 februari 2008

En lista som alla andra också har gjort och jag vill inte vara sämre jag....

Namn: Lisa (Christina Margareta)
Födelsedag: 17 november
Hemstad: Bålsta för tillfället
Ögonfärg: blå
Hårfärg: Under den svarta färgen är det brunt
Stjärntecken: Skorpion
Skostorlek: 41 (fan va stora fötter man har)
Skor i dag: Vita gympaskor
Mål för året: Oj svårt, måste man ha ett mål för året? gå ner 10 kg kanske
Piercings: 2 i öronen och en som vuxit igen
Tatueringar: två
Namn på barn: Gunnar är min bebis. Vill ha en ida sen.
Vad vill du bli när du blir gammal? oj, svårt. En lycklig mormor
Drömjobbet: jag vet faktiskt inte, förut ville jag bli ambulanssjuksköterska men nu vette fan
Favoritmat: åt precis stuvade makaroner och kände det var väldigt underskattat
Sport: shopping är den enda sporten jag utövar
Glass: ben & jerry
Godis: choklad och vingummi
Låt: poet and the pendelum - nightwish
Helgdag: Jag gillar att fylla år! 17 november brukar vara en fin dag
Årstid: jag älskar hösten. Men det är rätt gött när våren kommer. (haha jag skriver på värmländska, va fan!)

Senast du...
Skrattade? det var nog på jobbet
Grät? imorse när jag sa hej då till älsklingen
Kollade på film? Beckfilm igår
Drog ett skämt? jag vet faktiskt inte
Sjöng en sång? för en stund sen

Just nu...
Vad ser man utanför ditt fönster? bilar ut med gatan och lampor
Lyssnar du på musik nu? Nej, tvn står på.
Vad har du på dig? mjukisbyxor och linne
Vad är det på din musmatta? har bärbar dator med andra ord har jag ingen

Har du...
Blivit kallad hora? Ja då det har jag
Ljugit om din ålder? alltid när jag åker med sl =P
Bråkat utan anledning? nja, jag kan tyckt då att jag hade en anledning men i efter hand kan man verkligen undra

Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol? i lördags var jag lite rund under fötterna
Rökt? Jävla Emma, inte mitt fel faktiskt
Shoppat? nått har jag säkert lyckats få med mig hem...
Skejtat? har inte skejtat sen ja va kär i en skejtkille i trean och då menar jag lågstadiet
Bakat? Bakade bullar på jobbet förra veckan
Motionerat? jo det händer, bilen har ju dött
Solat? Nej, men jag borde ju verkligen.
Haft sex? ja
Pussats med någon? Ja imorse...vill pussas nu
Pratat i telefonen mera än i 60min? självklart har jag det. har inte alla det?

Hur många...
Kan du lita på? fem som jag känner just nu att jag verkligen kan lita på
Vet allt om dig? hmm jag vet inte riktigt
Längar du efter? jag tolkar den här frågan som "hur många längtar du efter?" men Amanda hon längtar efter massa skidorter som låter som en bokstavssjukdom. Jag läntar efter min älskling... så jävla mycket....

1 kommentar:

Anonym sa...

det hade blivit så långt om jag skrivit in alla 25 personer som skulle åka med till Ischgl så jag nöjde mig med Ischgl bara :P