torsdag 28 februari 2008

19 dagar kvar....

Dagarna minskar undan för undan! Den bittersöta känslan finns i magen hela tiden.

Självklart ska det bli underbar att få bo med min älskling. Tänkte på det hela tiden idag när jag va på ica maxi med Carolin, snart kommer jag stor handla med min pojkvän. Välja bröd och youghurtsmak med min pojkvän. Vakna varje morgon bredvid min pojkvän. osv... jag tror ni fattar känslan...

Den bittra sidan är att lämna en del i mitt liv som jag älskar: mitt jobb och mina arbetskamrater. Jag kommer verkligen sakna dom. Imorn blir det iaf party tillsammans med dom.

Jo som sagt idag har jag och carolin varit i enköping. Jag köpte tre påskägg som ska fyllas med nått. Ska bara hitta nått fint. I två av dom blir det väl godis men i det tredje måste det bli nått skoj. Vi fikade dyrt och äckligt. Det är smart när man borde spara pengar! Du är så klok lisa!

Som sagt blir det party imorn, först ska jag och katrin dricka upp mina slattar från sprithyllan. Känns onödigt att flytta med dom. På eftermiddan ska jag köra bort loftsängen till Anna, det måste dock göras med pailliotter i håret. Det blir väl en snygg syn!