måndag 18 februari 2008

Mello del 2

Programmet presenteras av Mums Zelmerlöv. Hahahaha...
Jag såg det här i lördags med älsklingen, han fatta verkligen inte skämtet om Christer sjögren och Europa, riksmupp!!! Det blir ett positivare inlägg denna vecka... kvaliten va ju en annan om man säger så

Ola
jag gillar den här låten. Jag vill dansa... woooohohoooooo... love in stereo... men han skulle ju verkligen behöva klippa sig. Men att jag tyckt den där muppen va snygg, ibland förstår jag mig inte på mig själv. Jag gillar dansarnas kläder, snyggt det där, synd man är så tjock. Lite konstigt slut på låten bara. Men den är bra! Den vill ja ha i min ipod.

Lasse Lindh
Han har gjort en riktigt bra låt förut, som jag gillar. Men inte melodifestivalstuck. jag vill ha glada låtar...happy happy happy! Sen ska man vara uppklädd i den här tävlingen!

Skämtet om galna kosjukan och fronda är mycket skoj... luuk är grym..

The Nicole
Hon ser ut som en kopia av britney, så där billig och slampig. Hon är klädd i en soffklädsel. Hon sjunger dåligt. Hon dansar dåligt. Dom gör nått i refrängen som ser ut som heil hitlertecken. Det här är så dåligt som det kan bli. Fast jag kan känna att det hör till. Det ska vara nått bidrag per deltävling som är riktigt uruselt.

Alexander Schöld
Han ser riktigt rockig ut, som sångaren i the rasmus kom jag och jimmy överens om. Jimmy trodde att äntligen lite musik. hahaha, va fel man kan ha då! Vem är det han försöker lura med den looken? Sig själv eller? Mespop! Tönt! Det är ju för fan dansband! Jag tycker det är lite löjligt att dom har ett rockband på scen när man vet att alla musik är förinspelad! Han ser dessutom ut som en kyckling i håret, en ganska söt kyckling men ändå. Snyggast i denna omgång iaf. Så kommer lite falska toner i wailningen, det låter helt förfärligt. Mina öron.

Rongedal
Det här är riktigt bra! nu vill jag dansa igen! Dom sjunger riktigt bra dom där två. Snyggt med röda kostymer.

Sanna Nielsen
Nu blir jag positiv. Det här är så bra! Skicka det här! Jag älskar Sanna! Bäst i år, det går inte att slå det här! Hon gråter ju nästan själv på scen, det är en så fin låt.. det finns inte ord för det här..

Andra Generationen
Det här är fruktansvärt dåligt. Men jag tycker det är lite roligt! Det är inte på the nicole nivå. Men dom gör helt klart bort sig.

Carola och Andreas
Det här känns lite som "nu gör vi vinnalåten!" men jag tror inte det är det riktigt. Jag är mycket tveksam. Den gick nu bara till andra chansen, vilket tyckte jag kändes som en riktig käftsmäll mot carola, så skönt så. Låten är bra och kommer bli en dryg radioplåga..

Tyvärr måste jag säga att björn gustavsson inte alls va lika rolig den här gången.
Ni vet väl alla hur det gick iaf...



Jag har gjort om min länklista här på sidan idag. Har varit lite seg med det. Katrin har ju bytt adress och så har ju Sara S börjat blogga. Har lagt till några och tagit bort några...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag känner att du är lite orättvis mot Björn här. Jag har fan aldrig skrattat så mycket som när han skulle lyfta den där stora mannen och flög upp och hängde upp och ner hahahahhahahaha.