söndag 24 februari 2008

en bra plan...

jag hade en bra plan för den här dagen men min slöhet tog verkligen över. Jag skulle packa, rensa, städa, diska och tvätta. Tvättiden börjar snart och jag planerar att utnyttja den. Sen ska jag städa kattlådan, sen vette fan om det blir så mycket mer. Kanske får ett ryck sen man vet ju aldrig. Det är ju ett tag kvar tills jag flyttar, lite svårt att packa det jag inte behöver för jag vet ju inte vad jag inte behöver. Måste fixa en bunt tidningspapper att slå in allt ömtåligt i. En del kläder kan man ju packa med.

Jag längtar efter att flytta nu på ett bittersött sätt. Klart det är trist att lämna jobbet med alla underbara människor där och lämna min familj. Men familjen kommer ju inte direkt att försvinna, dom finns ju kvar. Vänner finns förhoppningsvis kvar dom med. Tar inte så långt tid med tåget och det kostar inte allt för mycket.

Sara tyckte att jag borde uppdatera bloggen, att ja blivit seg på det. Men det är nog för jag inte har nått vettigt att skriva och har massa annat att fundera på just nu.

Inga kommentarer: