måndag 11 februari 2008

Mello

dock reprisen men va fan spelar det för roll...Nu kommer det ni alla väntat på...

introt med Arja och Lasse Berghagen va faktiskt ganska kul

The poodels och Etype
Man funderar ju hur dom har tänkt med den här kombinationen? Men det blir nog lockigt och bra... Hur i hela helvetet kunde det här vara favorittippat? Har döv, stum och blindklubben varit framme igen? Men snälla pojkar klipp er och skaffa ett riktigt jobb! Kläderna finns det inga ord för. Fyra pers i plastdräkter och sen e-type i tshirt och bagibyxor, hmm.. låten va väl ok. Kan väl duga till att spela på radion.

Etypes syster Gpunkt! Haha det va fan kul

Face-84
Nått som ska se ut som en rockgrupp men som låter som ett barndansband. Herregud vad pinsamt! Ta bort dom bara snälla!

Måste säga att hon Nor eller vad hon heter har jätte fin klänning

Velvet
Jag funderar varför hon ställer upp? Det finns alltid minst en låt som låter så här och den placerar sig aldrig i toppen. Kan faktiskt inte säga att hon sjunger så bra heller. Och kläderna är inte så snygga heller, toppen är fin men det är inte fint med byxor till armhålorna.

Brandur
Jag är ledsen men jag har nått emot ballader, jag vet att det var en som vann förra året. Men det här är festival det ska va glädje, fest och glitter. Inga brustna hjärtan och sorg. Och nej Sara, han är inte söt!

Michael nånting mer som ja inte orkar stava
Känns lite "andreas johnsson" över det hela med en gång. Det kan ju vara ett vinnande koncept om det vore så att andreas johnsson vunnit vilket han inte har HA! Den här tönten har tydligen varit med i famefactory berätta carro för mig. Bästa låten hitills iaf måste jag säga! Äntligen nån med snygg kläder också! Rösten spricker tyvärr på vissa ställen.

Amy Diamond
Nu hoppas jag lite! Det börjar bra! När ska den där ungen mogna till, hon låter så barnslig när hon sjunger. Vi kan inte skicka en som nyss sluta med blöjor till ESC, det förstår ni väl? ok, hon är väl bäst hitills och det är väl coolt att hon bara är 15 och sjunger så bra.

Bara ett lite inlägg om scenen! Varför ser den ut som en byggställning? Och jag och Sara kom just överens om att nivån har blivit sjukt låg i den här tävlingen.

Suzzy Tapper
jag tycker helt ärligt att vi ska ha en övre åldersgräns i den här tävlingen, typ max 35. Gamla tanter går bort. Men ge mig ett mirakel då, ge mig lite bra låta va fan! Låten är fin men hennes wiskeyröst känns lite fel.

Jag ber om ursäkt, jag verkar nog lite agro just nu! Men det är så sjukt dåliga låtar... Jag är glad egentligen. Och allt detta publiksmöreri... Att se Luuk och Christer sumobrottas va iaf skoj.

Christer Sjögren
jag är beredd på nått urpinsamt! Jag bara måste lägga in ett Sara citat här "är inte christer sjögren råsexig på nått mysko sätt? Jag skulle vilja ligga med han känner jag" gud vad jag hoppas att hon inte är seriös. Vem fan röstar på sånt här? Det här är inte klokt! Fan va pinsamt, gubbjävel! Sämst hitills. Sara är roligast hitills.

Nu är bidragen slut, alla vet väl vilka som gick vidare.. Varför i hela fridens namn ska man rösta två gånger? Nu längtar vi alla efter Björn.
Jag kan berätta för er som är intresserade att i den finska uttagningen är det fyra låtar per gång, men hur många deltävlingar dom kör det vet jag inte. Jag såg den finska deltävlingen här om dan, en riktigt bra rocklåt var med.
Varför så besatt av Marie Lindberg? Hon känns som en nobody numera, hon har lixom inte åstakommit nått på ett år.
Göteborg, sveriges gylf!
Jag älskar björn!!! Han är så söt!
Jag ogillar starkt trams med konstiga dansare, varför ska det va med varje år?
Fan vad jag älskar Björn så söt man kan vara, börjar fnissa bara han går in på scenen. Ingen dansar bättre än han. Han borde vinna melodifestivalen, han är ju helt klart bäst ikväll!

2 kommentarer:

Carro the one and only sa...

jag tyckte amy va bra ja =)

Anonym sa...

jag tyckte också Amy var bra, men tycker inte att det var en låt som man på nåt sätt kommer ihåg.. och det är iag ett krav från min sida!
att en klisterlåt vinner :P