måndag 11 februari 2008

lycka

denna dag har varit en bra dag! En mycket bra dag! Umgåts lite med carolin, sen tog jag en lång promenad hem, stanna på banken och fixa lite. Solen har skinit hela dagen, det känns inte alls som det är början på februari, snarare april. Satt ute nere på stranden, på dom uppdragna bryggorna och solade. Man behövde ingen jacka, hade bara den stickade tröjan mamma stickat åt mig. Satt och läste en bra stund, kanske man får lite färgskiftning i sitt vinterbleka ansikte. Man skulle bara haft en stor latte och sin pojkvän där. Det är för övrigt mina nya två favoritord "min pojkvän". Det känns så härligt att säga bara, jag har aldrig kunnat använda dom förut. "jag ska bara ringa min pojkvän" eller "Min pojkvän var här i helgen och vi åt kinamat" hör ni hur härligt det låter!

Sen har jag hunnit både tvätta och städa och laga riktig mat. Har en kycklinglasagne i ugnen just nu. Känns som den är jätte god, aldrig gjort förut men det blir nog bra det där.

För övrigt vill jag bara meddela att jag är så lycklig och glad att det bara bubblar inom mig. Livet är helt underbart, jag vet inte var jag ska ta vägen. Tur jag jobbar med Katrin imorn så jag kan va riktigt fjortis och knäpp utan att nån undrar varför!! Nu tycker jag tiden ska gå lite fortare....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Måste vara det positivaste inlägget ever i din blogg! I like!

Och jisses vad mys det lät att sitta på bryggan och vintersola lite...hoppashoppashoppas det är bra väder imorrn när jag är ledig!

Carro the one and only sa...

jag tycker att min sambo låter väldigt mysigt oxå =)jag hoppas att du får en tråkig alla sjärtans dag =) jag tänker på dej iaf hihi