tisdag 19 februari 2008

budgivning

jag tror verkligen attbudgivningen är guds sätt att ge även den som är mest stresstålig magsår. Man tänker bara på lägenheten. Ska vi få den? För hur mycket pengar? När får vi den? När ska vi skriva? Hur fan ska jag hinna det? Hur snabbt kan jag bli av med den här lägenheten? osv...

idag har den stora rensningen börjat.. jag har slängt säkert 100 brända skivor. Bara massa skit! Ska gå igenom varenda lite pinnal innan jag flyttar. Allt skit ska bort. Nu ska vi bo två under samma tak, då kan man inte ha lika mycket onödigt skit.

Nästa ryck får bli byrån. Där finns en massa skit. Så fort vi får veta att vi får lägenheten kommer jag sätta igång och packa. Har några flyttkartonger i förrådet.

Längtar och saknar..

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad spännande att du ska flytta! När flyttar du föresten?

Maggan sa...

Meeeen hur ska det här gå nu då!!!?? Jätteroligt för er skull, verkligen! Men jag då!! I sommar när jag ska jobba.... suck, suck, dubbelsuck.
Nädå, jag bara skämtar. Grattis gumman!!! Vad roligt att det känns så bra!