torsdag 7 februari 2008

En kväll med tant Sara

idag har min kära vän Sara varit här, så trevligt så. Jag bjöd på smördegsvåfflor med räkor och grejer och sen hemgjord glass. Känns kanske lite somrigt men det va gott ändå!
Sen kom den svåra frågan vad skulle vi titta på. Sara fick välja så det blev rapport, go´kväll och jepordy sen bestämde jag att vi skulle se på du är vad du äter. Jag tror Sara blivit tant sen sist. Roligaste jag vet är att sätta på låten "if only you" när Sara är i närheten, hehe det är så skoj det. Sen tycker hon ju att djur är äckligt så man kan sätta Gunnar på hennes mage så få man en skojig reaktion.

Nu ska jag ta och diska och röja upp lite här. Vill gärna att det ska vara fint här innan min hemska helg startar. Ska sova sen! Måste försöka få några timmars sömn, kommer aldrig orka med min helg om jag inte sover ordentligt!

Inga kommentarer: