tisdag 26 februari 2008

21 dagar

Det känns lite som det är ment to be! Allt löser sig!
Jag fick en jätte trevlig lön! Mycket pengar, behöver verkligen varenda krona när vi ska flytta och hålla på.

Har sagt upp lägenheten idag, då sa dom på håbohus att min granne är intresserad av att ta över lägenheten. Lägenheterna sitter egentligen ihop men är igensatta. Det här är en uthyrningsdel till hans lägenhet. Ska ringa på och prata med han imorn. Då kanske han kan ta över den direkt när jag flyttar. Om dom då ska renovera den och göra den fin kanske jag bara kan betala dom för tapetskadorna. Slipper jag fixa med det. Det vore ju verkligen kanon.

Vad som känns jobbigt är att säga hej då till jobbet. Jag älskar verkligen mitt jobb och jag vet att jag är uppskattad där. Kommer verkligen sakna alla underbara arbetskamrater. Hade sett fram emot att jobba i sommar med Katrin, Sara, Maggan, Emma, Ida osv.. Men jag tror nog det finns en del underbara människor som jobbar inom vården i skoghall med.

Inga kommentarer: