fredag 7 mars 2008

11 dagar kvar

Folk som sjunger i kör är underliga människor!!! Ville bara ni skulle veta, det va nyss ett gäng på fyran.

Börjar jobba klockan 1, det va nån som hade sjuka barn så då får man börja tidigare. Jävla sätt.

Men jag hinner tvätta två maskiner innan jag går. Ska packa minst en kartong också som straff för jag inte packade nått alls igår.

puss på er

uppdatering: 10.53
Vad men saker man hittar när man går igenom sina saker. Hitta precis mina röda skinhandskar, dom är i typ racermodell, med en liten knapp på ovansidan. Dom trodde ja va borta sedan länge. Intressant att jag fyllde en hel kartong med handväskor, trodde inte att jag hade så många!

1 kommentar:

Maggan sa...

Eeeh, blev du förvånad över att du har många väskor.... ;P
Går det bra med packningen? Jag tänkte bara att jag skulle säga att jag flyttade ihop med ungarnas pappa efter att vi känt varann i typ en månad och vi var tillsammans i 18 år så go for it girl!! Varför ska man vänta?? Livet är för kort för det!! Det är bara att köra.