tisdag 11 mars 2008

mat!!!!


imorn ska vi ha going away middag på kinarestaurangen. Det ska bli så vansinigt gott, jag sitter här och fantiserar om vad jag ska äta. Biff med bambuskott och svamp, eller kanske friterade räkor med sötsur sås. Eller ska man ta fyra små rätter. Sist när jag åt kinamat tog jimmy det så snodde jag hans räkor. Moahaha. Eller han gav dom till mig. Han är ju så snäll! Det finns ju sånna här menyer för 2 eller 3 personer med där. Vi får väl se vad det är vi ska äta, och om vi blir 3 eller 4.
Igår gjorde jag en mycket snygg tabbe, jag gick till statoil för att köpa choklad, så fanns inte min favvo apelsinkrokant, så jag tänkte jag tar mint istället. Tog den förpackningen. Den gula med en grön rand på. Kommer hem och öppnar den och stoppar en bit i munnen. Men det va ingen krokant i. Det va bara slätt choklad, jag tyckte helt klart den smaka mint och tänkte att krokanten inte hade fördelat sig jämt i chokladen. Men när ingen av bitarna hade nått hårt i sig började jag anna ugglor i mossen. Jag hade köpt helt vanlig mjölkchoklad och det tycker ju inte jag ens om. Den gröna randen va nån reklam för nån ny sort och när ja kollade lite närmare va det inte ens rätt gröna färg. Jag kanske tycker om den iaf. Ganska gott med inget störrande hårt i. Men det här har rubbat mina banor helt!!!!

2 kommentarer:

Carro the one and only sa...

hahahaha klant hihi

Anonym sa...

Vanlig MjölkCholkad är ju så gott!