torsdag 27 mars 2008

aldrig en lugn stund

förut va det arbetskamraterna som höll på "i början på aaaalla mina graviditeter hade ja rethosta ibörjan, precis som du har nu" och "väldigt va du springer och kissar, du kanske är gravid"

jag trodde det skulle bli lungt och skönt men nej då:
"har du ont i magen älskling, är du gravid?"
"mår du dåligt? är du med barn?
"men sötis då är du så trött du kanske är gravid"

Kanske mitt egna fel eftersom jag råka nämna för han att minipiller inte är 100% säkra men iaf,

Jag är inte gravid!!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vill ni ha barn?

..Carl-Astrid sa...

självklart vill vi ha barn och vi pratar hela tiden om vad hon ska heta och vart spjälsängen ska stå. Så fort jimmy får jobb har vi bestämt att minipillrena åker ner i toan...

Carro the one and only sa...

låter ju trevligt, hoppas att de blir som ni vill snart kanske

Anonym sa...

Jag är gravid de du

..Carl-Astrid sa...

oj undrar vem det kan vara. kan det va nån som lyckade på första skottet kanske?

Anonym sa...

Jag vet vad du menar med dom på jobbet... Bara för att jag hade en tröja som var lite stor gick ju rycktet en hel sommar om att jag var gravid.
Hoppas Jimmy får jobb snart då ;)