måndag 17 mars 2008

JAG FLYTTAR IMORN!!!!

Nu väntar jag bara på att tiden ska gå!

Har varit på jobbet och ätit smörgåstårta idag mycket gott. Blev riktigt nöjd med den. Fick en blomma av tanterna på fyran som som samlat till, så söta så! Trodde jag skulle gråta floder men det va bara när en tant grät som jag inte kunde hålla tårarna borta. Man blir ju rörd om nån tycker om en så mycket att hon gråter när man slutar.

Somnade när jag kom hem, somnar man i jeans,nitbälte, skjorta och bh så är man mycket trött. Trodde inte man kunde somna med så mycket kläder på. Det är känslomässigt utmattande att flytta.

Nu ska jag äta lite! puss och kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du SER DU HINNER KNAPPT HEM FRÅN SMÖRGÅS TÅRTAN SÅ SKA DU ÄTA MAT NÄR DU KOMMER HEM!

Carro the one and only sa...

va härligt att ha de så på jobbet. Men nu snart blir du en värmlänning hihi

Maggan sa...

Gumman! Ha det så jätte jättebra nu med kärlek och jobb och allt!! Kommer att sakna dej massor i sommar och så fort jag hör Basshunter kommer jag att tänka på dej!!! ;P Kramar i massor från mej!