lördag 29 mars 2008

slarvmaja?

jag har alltid varit stökig av mig, avskyt att städa ännu mer att diska. Visst har jag väl gjort det så där en gång i veckan eller så, men det har tagit emot.

Men jag är inte mig själv längre. Jag diskar flera gånger per dag, plockar undan mest hela tiden. Jag trivs i vår lägenhet och vill att det ska vara fint. Jag trivdes inte i min förra lägenhet alls.

En annan skillnad är att där jag bodde förut så kom det aldrig nån förbi oinbjuden, alla ringde först och sen bestämde man en dag senare i veckan. Här tittar det in folk på en kopp kaffe titt som tätt, jimmys kompisar eller hans mamma. Det är nästan nån varje dag som tittar in. Det är mycket trevligt faktiskt. Kom förbi allihop på en kopp kaffe!

1 kommentar:

Carro the one and only sa...

speciellt nu va när inte du är hemma hihi