torsdag 13 mars 2008

5 dagar kvar

idag blev jag bjuden på tårta och fick ett stort paket. Det var en stor fin ljuslykta att ha på balkongen, precis som jag och jimmy pratat om att skaffa. Jag blev jätte glad, trodde ja skulle få en halvdöd pelagon. Tårtan var jätte god, moussetårta med smak av blåbär. Det kommer bli jobbigt på måndag, snyft.

jag har aldrig bott ihop med en kille innan, det är nått helt nytt. Nått jag tänkte ganska mycket på är att man kommer tvätta ihop. Tänkte först att ja måste gå igenom alla mina trosor o se att ja bara hade snygga, men jag har ju för fan bara snygga. Men tänk om man har mens och så blir det en fläck i trosorna (det händer väl alla nån gång?!) men så ska han tvätta, va pinsamt. Fan va löjlig man är egentligen, men man måste ju få fundera lite.

1 kommentar:

Carro the one and only sa...

de löser sig med tiden det där ja lovar dej