onsdag 5 mars 2008

13 dagar kvar

usch, vad slut man kan vara. Det är verkligen inte nyttigt att jobba så här mycket.



Imorn är jag ledig och då ska jag lata mig hela långa dagen, tror ja va!? lurar väl ingen, jag ska packa och sy upp Is byxor, vet inte hur länge jag skjutit fram det.



Jag älskar att köpa presenter men jag känner att det ruinerar mig, men jag kan lixom inte låta bli. Men jimmy tycker det är jobbigt, för han har ju inte pengar till att köpa små presenter till mig hur som. Men jag kan lixom inte låta bli.



Fan vad jag fryser, ne nu ska ja ta fram maten ur frysen och sätta på potatis, så kan jag hoppa in i duschen sen.

1 kommentar:

Maggan sa...

Ta det lugnt så du inte dör i förtid i hjärnblödning av allt flängande och farande ;) man ska ta det luuuuungt. Hoppas allt går bra! Tänkte på dej när jag åkte förbi igår när jag kom från Bro på väg till Bålsta.....