onsdag 5 mars 2008

En lista jag snott av Carro... =)

Instruktioner: Ta din mobiltelefon och gå igenom telefonboken, och vips:

Har du kysst nummer sju? hahah, nej men för ett år sen önska jag att jag fick göra det hela tiden. Men nu är Daniel lyckligt gift.

Har du träffat nummer nio i veckan? Nej jag har inte träffat Elli sen studenten.. tyvärr

Älskar du nummer tio? Jag tycker mycket om Emma iaf, nu när ja flyttar till värmland kommer vi kunna umgås mycket mer.. wiiiie

Är nummer elva en sötnos? Oh, nästa Emma. Klart Emma G är en sötnos.. Hennes hund är den finaste hunden jag vet.. jag älskar Eskil!!!!

Är nummer femton en bästis? Hahha, mammas gubbe är nån jag bara får dras med! =P

Har nummer sexton gått i samma klass som du? Eh nej han är 30 år äldre än mig. Det vore väl bra underligt om jag och pappa gått i samma klass

Brukar du hänga med nummer nitton? Nej, har inte träffat Linda sen studenten heller

Är nummer tjugo bra? Mälin är grym!!!!

Gillar du nummer tjugosex? Jo då jag tycker bra om min pappas fru

Vet du om nummer trettioett har ett förhållande? Alltså det är polisen ickeakuta nummer. Men det finns nog nån där som har ett förhållande

Har du någonsin legat med nummer fyrtiofem? Men jag har inte så många i min kontakbok, bara 41. Men jag kan ju börja om på 1 då. Och nej, jag tackar gud för jag inte legat med min lillebror.

Arbetar du med nummer femtio? Men nu blev det ju Elli igen! Nej men vi har samma jobb men hon bor i dalarna

Hur mycket folk ska man ha i kontaktboken i mobilen egentligen! Jag har nyligen rensat!

Inga kommentarer: