lördag 25 augusti 2007

All you need is love....

måste fan ladda ner den låten..
självklart fanns det en logisk förklaring.. för han vill ju träffa mig..
Han vill träffa mig.. har ni hört vilka fantastiska ord?
Jag känner mig lite fjortis just nu, men det gör inget.
kommer va ordräglig på jobbet med ja ska bara jobba med tanter idag...

haha igår på mitt jobb skulle jag och en till anmäla oss till en aktivitet på personalklubben. Hon skulle fixa det och tog hjälp av vår manliga kollega.
Man: Vad har du för mail då?
Kvinnan: nej men vi ska inte maila mig, vi ska maila den här som står här
mannen: ja men du måste ju ha en egen mail, typ hotmail
Kvinnan: nej men vi ska inte maila mig säger ja ju!!! det står ju här. Här är mailen vi ska maila..
Mannen: ja ger upp. ja kan maila från min mail.
Och jag bara skrattar....

gårdagens citat på msn, båda av Sara:
"du förtjänar verkligen inte ditt dåliga självförtroende" (du är så söt du Sara, men du har fel)
"min dator är seg som östermalm" (say what?!)

skiter i frukost nu ska ja till jobbet.. All you need is love....

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja men vad va den naturliga förklaringen då? Äh skickar ett sms istället...