måndag 20 augusti 2007

helg med Sara, kväll med kräftor..

Malin, Sara och ja Eskil och Malin
Emma
Jimmy aka.Alice
Bara för att glädja Sara kommer en lista nu

Helgens retsticka: Orange Apan
Helgens dåliga förlorare: Sara "men dumma apa det du som är korkad inte jag, men va fan då!!"
Kvällens sötnos: Eskil, så söt så!!
Kvällens namnbyte: Jimmy den äldre blev Alice
Kvällens svamp: tyvärr jag, hällde i mig vin
Kvällens citat: "jag skulle kunna suga av nån för ett par strumpor"
Kvällens krossade hjärta: Bens hjärta av Malin "har du aldrig hört talas om one night stands?"
Kvällens jobbigaste: Malins fulla fjortisbeteende och tjat..
Kvällens mest lyckade: alla mobba Malin skämt vi hade för oss.
Kvällens trevligaste pojk: tror fan finnen Markus får den utmärkelsen
Kvällens huvudvärk: Malin som inte kan prata i normal samtalston
Kvällens besserwisser: Jimmy (aka Alice) "dom svenska kräftorna är så bra, titta på den här kinesiska den är alldeles plastig" osv.
Kvällens misslyckande: min okladdiga kladdkaka... fan
Helgens mysigaste: att få massa söta sms lite då o då av en viss någon..
Helgens onyttigaste: hela jävla helgen men korv,pizza, donken och strax choklad
Kvällens tråkigaste: Sara som gick och la sig vid 11..
Kvällens tristaste: Jag skulle köpt mer vin.

4 kommentarer:

Anonym sa...

...jag finner inga ord... men kul var det! :D

Anonym sa...

En rejäl underdrift det där med hur jag betedde mig mot apan! Och jag gick inte och la mig elva! Jag skickade ett sms precis när jag lagt mig, och jag kollade precis och det skickade jag 00:35. Så de så! Och vadå tråkig! Ni verkade ju inte sakna mig såatteeee...

Carro the one and only sa...

verkar som omm ni har haft kul. men va fan är ap spelat för nått?

Emma sa...

Hehe...tack för en kul kväll!! Nästa blir nyår! ;-)