söndag 26 augusti 2007

dejtproblem

alltså när ja ska va fin och någolunda attraktivt har ja ett stort problem..
jag gillar inte att äta i sällskap med den ja ska flörta med..
Jag känner mig så ful och ofräsch när ja äter.. jag tänker att alla tänker att ja e sånn tjockis osv...jag känner mig som den tjockis jag är...fan måste komma över det här, har på mig till på tisdag..
herregud

ett malincitat:
det kommrr gå bra, ch så länge du inte käkar typ, kebab eller typ pääänisch med en massa gegga i, det är lite jobbigt att äta sånna snyggt!
(helt oredigerat, bara kopierat från msn)

2 kommentarer:

Carro the one and only sa...

Håller med malin så länge du äter med gafel och kniv så är de väl lungt =) va trevligt för er att se då

Maggan sa...

Tacos är inte nån höjdare heller... men å andra sidan, vill han fortfarande träffa dej efter en sån dejt... ja då är det äkta ;)
Hajar inte riktigt det där med grävlingar.... har aldrig hört talas om att dom lyckats äta upp nån människa nån gång.... ;p