onsdag 22 augusti 2007

så jävla trött...

har inte lust med nånting...

tog förövrigt bort ett blogginlägg från igår, jag är så less på sura miner. Orkar inte med sånt. Jag tror att främsta anledning till att jag blev sur igår va för jag va så sjukt trött igår så ja va på väg o lägga mig vid 10 men sen kom jag på att Sara kommer ju hem snart, jag skulle ju prata med henne.. Så jag höll mig vaken enbart för hennes skull och sen är hon otrevlig..

Tänkte att jag ska lägga in om semester så fort jag får lösenord till datan. Tänkte ta en vecka i oktober kanske. Men finns det någon som vill åka på semester då?? Men har man inga vänner får man åka själv. Funderar lite på det. Sen kom jag på att jag kan ju åka till Mallis, till ammie. Men sen läste jag att hon kommer hem på lördag
=( Då sket sig det med.

Srunta i att åka o titta på mozzarella!! usch jag hatar djur! om den familjen ska på semester tänker ja enbart mata kaninerna!! Mozzarella tar jag inte hand om....

Det skulle va skönt att gå ut en sväng nu, men grävlingen är kanske ute och går han med!!!

Måste be Sara om en tjänst, men jag vågar inte just nu... spar lite på det....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mozzarella who? Jag kan kanske åka nånstans i oktober, om jag har råd och är ledig och...så.

Carro the one and only sa...

ja kan kanske åks med dej, för ja saknar dej så