onsdag 15 augusti 2007

Hot lönar sig alltid!!

Just nu är det lite lätt (stark underdrift) turbulent på mitt jobb med massa olika som säger upp sig och byter schemarader osv. Det fanns två rader som behövdes fyllas ut och det ganska akut. Jag hade en rad på 75% fram till 12 oktober sen visste jag ingenting. 75% är inte mycket det överlever man inte på. Så jag har sökt nytt jobb som konferansvärdinna. Detta meddelade jag mina chefer idag, att jag inte får ihop det på 75%. Jag trivs skitbra, det berätta jag med. Så i slutet av dagen blev jag tillfrågad om jag vill gå på en rad som är på 90% året ut, men mycket stor möjlighet till förlängt! Jag vad så glad att ja trodde tårarna skulle komma. Vad som känns bäst av allt är att alla arbetskamrater verkligen sa att det va skit kul. Fick massa kramar av alla..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så himla skoj! Congrats!

Anonym sa...

Grattis! Grattis! Så kul att du också blir kvar ett tag till :)

Carro the one and only sa...

är så glad för din skull

Anonym sa...

Åhh Grattis till 90% tjänsten!

Maggan sa...

Grattis FisaLisa!! Visst, hota måste man så dom förstår att man menar allvar. Annars är dom glada åt att man säger tack och amen åt 75%.....
Hoppas det blir förlängt oxå!