lördag 11 augusti 2007

blod, svett och kalorier

självklart när ja kom ut och skulle sola så gick solen i moln, jävla skit. Dessutom hade jag så ont i ryggen så det spela ingen roll hur ja låg det va obekvämt hur som. Så jag stack till gymmet o träna istället. Cykla en mil på träningscykeln. Fundera på lite grejer.
Var är svetten innan man svettas ut den? Jag svettas mest i pannan och där finns det ju knappast plats för en massa vatten om man nu inte har vattenskalle men det har inte jag.

Jag prata med en kille igår på msn. Han skulle se en film sen precis som jag, och han hade laddat med en chipspåse. Så börja vi prata om vad det finns för nyttiga snacks, så kom vi in på exotisk frukt, det sluta med att han gick och köpte frukt innan filmen för han blev så sugen. Chipsen va inget värda då!!

Nu ska jag äta lite kyckling som är kvar från igår. Sen ska jag duscha!

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit det verkar som att du smittar. (Fast du har inte smittat mig, jag äter chips just nu)