onsdag 22 augusti 2007

min carro

ibland kan jag bli så jävla irreterad på saker som ingen kan rå för!!!
att jag ska jobba helg, att det inte finns nån tvättid, att det nästan är stopp i avloppet i badrummet och att carro bor så sjukt långt bort..JAG HATAR DET!!!!
jag känner för att sätta mig nånstanns och gråta!
måste rycka upp mig imorn innan jag ska träffa J imorn.
jag känner mig så ensam just nu...
vill inte åka till Carro på marken och festa!! vill åka själv och bara va med henne. Ut och gå i timmar, äta mars delight och se på OC. Jag saknar henne så jävla mycket, speciellt när jag är nere...

2 kommentarer:

Carro the one and only sa...

men du kan väl komma iaf, vi kommer få de så roligt, vill verkligen att du kommer. du får komma fler gånger så kan vi göra de där, och ja måset komma till dej snart å då kan vi oxå göra allt de där. Varför kommer ni inte? :(

Anonym sa...

I know the feeling! Choklad är det enda botemedlet vad jag vet... Och du kan väl åka dit utan att festa? Eller?