tisdag 28 augusti 2007

byxor

alltså vad tänker ni när ni hånglar med en kille???
i lördag hade ja ju besök av J som ni vet.. och jag tänkte inte på vad han hade för byxor på sig.. så ligger vi o myser och mina händer är på väg mot rumpan typ och så känner ja hans byxor och tänker:
"men vad är det här för byxor, tycker dom känns gröna... har han verkligen gröna byxor? va fult! jag kan ju inte träffa en kille som har gröna byxor på sig...nej men det går inte... jo dom måste va gröna"
han hade helt vanliga mörka jeans på sig visa det sig..
eh hur känns gröna byxor?
och vad är det för fel på gröna byxor?
jag kan inte riktigt förklara mina egna tankar

1 kommentar:

Carro the one and only sa...

Du ska inte tänka på va han har på sig när du kysser med han, va han så ointressant? Man ska tänka på hur han kysser dej. nu ska ja inte säga att ja tänker på de längre vet fakriskt inte va ja tänker.